Watch
Listen
Samuel G. Leroux (SOLIOS Watches) – French
Lors de cet épisode tout spécial en français de Marketing Jam, Antoine Bonicalzi discute avec Samuel G. Leroux, cofondateur des Montres Solios.
Samuel nous partage les raisons pour lesquelles ils ont choisi de bâtir une entreprise basée sur les principes de responsabilité environnementale et de durabilité. Nous abordons pourquoi développer son marketing autour de ses valeurs peut devenir un outil puissant.
Nous tenons à remercier notre commanditaire, Poste Canada! Afin d’obtenir des idées pour ajouter de la valeur à vos efforts marketing, dirigez-vous au canadapost.ca/INCITEpodcast
Vous pourrez trouver et vous abonner au Marketing Jam sur iTunes et Stitcher.
Samuel G. Leroux (SOLIOS Watches) – English
On this special French episode of Marketing Jam, Antoine Bonicalzi talks to Samuel G. Leroux, Co-Founder at SOLIOS Watches
Samuel chats with us about why they chose to create a company based on the principles of sustainability and environmental responsibility. We discuss how designing your marketing around your values can be an effective tool.
Thanks so much to our sponsor, Canada Post! For ideas to add value to your marketing efforts, head to canadapost.ca/INCITEpodcast
You can find and subscribe to Marketing Jam on iTunes, and Stitcher.
Follow Jelly Marketing:
Twitter – https://twitter.com/jellymarketing
Facebook – https://facebook.com/jellymarketing
LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/jelly-marketing
Instagram – https://www.instagram.com/jellymarketing/
Website – https://jellymarketing.ca/
Follow Antoine Bonicalzi:
Website – https://www.cyberimpact.com/en/
LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/antoinebonicalzi/
Twitter – https://twitter.com/antoineboni?lang=en
Follow Samuel G. Leroux:
Website – https://www.solioswatches.com/
LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/samuelgleroux
Facebook – https://www.facebook.com/samuel.g.leroux
Categories:
Marketing Jam, Podcast